Hatiiceuucar busepolatt ayy Allah analı babalı büyütsün inşallah 💙💙 Bencede çok güzel bir isim. Kızımın ismini ben koymuştum, oğluşumuzun ismine de babası karar verdi
Kubra0606 Elliiiffff geçen yıl doğdu benim oğlum o zamanlarda tek tük vardı☺️💗 hem fonetik olarak hoş hem anlamlı. Adlarıyla yaşasınlar. Galiba siz doğum yapmadınız henüz
Elliiiffff Kubra0606 evet 13 günümüz kaldı kavuşmaya😊 amiinn hayırla sağlıkla yaşasınlar inşallah sizin yavrunuz da🤲