Kızlar pazartesi günü adet dışı bir kanama yaşadım adetim bittikten tam 8 gün sonra . Direk hastaneye gittiğimde ultrason hormon kan tahlili falan hepsi yapıldı temiz çıktı sadece betam 2 çıktı . Doktorumda gebelik yeni başlıyor olabilir gibisinden birşeylee söyleyip iki ilaç yazdı ilaçları kullan ve kanaman bitince tekrar gel dedi bugün 6. Günüm ve kanamam hala devam ediyor sadece kahverengi şeklinde ilk 4 gün kırmızıydı . bu kadar kanamaya gebe olduğumu veya kalabilecegimi olusabilecegini düşünemiyorum tabiki ama gebeliğini ful kanamayla geçirmiş insanlarda varmış bilemiyorum ümit etmelimiyim ki acaba 2 gündür de sağ kasığım fena ağrıyor ultrason da falan birşey yoktu kist falan . Dış gebelik olabilir mi acaba o zaman kasık ağrıyor falan diyorlar ya bilemiyorum ki ya lütfen tecrübeli birileri cevap verebilir mi 😕