mervemelekk Kızlar bu durumu yaşayan yada tanı konulan varmı aranızda bana öyle dedi doktorum şuan 12haftadayız ama zamanla yukarı çıkabilir dedi takip edecek şimdilik
Papatyaaam1 mervemelekk 12 hafta daha erken bana 22 haftada konuldu o tanı 24 de tekrar gıttım sonra bıdaha hıc gostermedım ama coktı kendısı bebek hareket ettıkce buyudukce çıkıyormuş yukarı kımısınde
mervemelekk Papatyaaam1 anladım inşallah bizdede yukarı çıkar yoksa normal doğumu engelliyor erken dogumada sebep olabiliyormuş
mervemelekk beriii47_ merhabalar evet çıktı yukarı doğru bi sorun yok dedi doktorumuz :) Sagol canım ilgin için
beriii47_ mervemelekk bende şuan 19 haftalık oldum plasenta pervia var doktor çıkmaz kesinlikle sezaryen dedi kaç haftada çıktı sizin sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
mervemelekk beriii47_ 12. Haftada asagıda demişti 18.haftada bi sorun görünmüyor dedi seninde daha erken aslında yanı yukarı doğru çıkabilir 20 den sonra cıkabiliyor diye duymuştum neden okadar kesin konuştu acaba detaylı ultrasonda güzelce konuşun bakalım o doktor ne diyecek