Doktordan geldim kızlar maalesef haberler kötü 32. Haftada nst de sancı çıktı yatış verecekti rahim ağzı uzunluğu normal ve açıklık olmadığı için ayaktan takip edecem dedi kullandığım vitaminlere ek akciğer geliştirici iğne ,tansiyon ilacı(bu sancı içinmiş) bide antibiyotik verdi çok moralim bozuk ne yapacağımı bilmiyorum daha çok küçük.benim gibi olan var mı acaba 🤔