Anneyim6 Hanımlar Algomette doğum yapan varmı aranızda memnun kaldınız mı ? Hastaneyle ilgili son zamanlarda hiç iyi şeyler duymuyorum
Feride_01 Anneyim6 canım algomet aştı kendini fiyat konusunda yerinde olsam İbrahim altıncı ya giderim okadar memenunum ki fiyat ve ilgi konusunda Allah merhamet vermiş kalbine 4 gün doğuma var iyiki diyorum