Hkrtbg Arkadaşlar dünden beridir karnımda adet sancısı var Korkuyorum acaba negatif mi olacak diye Böyle ağrılar yaşayıp pozitif gören oldu mu acaba
ghostty Hkrtbg benim özellikle 2. hafta cok ciddi kasık ağrılarım olmuştu. Beklenen regl günüm ve sonrasında ağrılarım olmuştu korkmuştum. Ama pozitif çıktı. İnşallah sizin de öyledir. Kullanılan ilaçlar vs de yapıyor o ağrıyı.
buse76 Hkrtbg benimde hafif hafif oluyordu ağrım şükür pozitifi aldım ama asıl ağrılar ondan sonra başlıyor böyle adet olacak gibi ani şiddetli ağrılar girip çıkıyordu yerleşme aşamasında hala da oluyor ara ara ağrılara alışın yani şimdiden çok normal yatınca geçiyorsa sorun yok
yesildeniz_ Hkrtbg pozitif olduğunu öğrendikten sonra da bi süre devam ediyor adet sancısı. Hem pozitif hem negatif sonuç almış biri olarak her ikisinde de adet sancısı oluyor. Hatta test günümden önce adet olmuştum birinde ilaç kullanmama rağmen
Hkrtbg ghostty çok teşekkür ederim 6. Günde başladı benim de Arada sancı giriyor geçiyor korkuyorum acaba negatif mi olacak diye
ghostty Hkrtbg benim sancım hep vardı yani özellikle progestan falan kullanıyorken. Sancı bence iyi bir şey. Hiç belirti olmadıgında insan daha çok üzülüyor🤗Sizin 5. günse normal. Benim 3. gündü o yüzden 2. hafta tutunmadan dolayı belkı daha çok ağrım vardı.
Hkrtbg Arkadaşlar lütfen tecrübesi olanlar baksın çok üzülüyorum teselliye ihtiyacım var. Adet ağrısı başladığı an her şey bitmiş gibi hissetmeye.baslaidm
ebruu1616 Hkrtbg bendede olmuştu hala oluyor gerçi 8.gün beta 86 çıkmıştı sizde kan verip öğrenebilirsiniz çıkıyor hayırlı haberler alın inşallah
Ztkn2 Hkrtbg üzülme lütfen annesi. Beneğin yerleşmeye çalışıyor kese oluşturuyor🫶🏻 Böyle düşünelim ki böyle olsun ama eğer negatifse o adet sancısı bile olmıyor bende olmadı mesela hiç ağrı sızı olmadı bişey hissetmedim bomboştum, olmadığını hissetmiştim en ufak bir kasılma ağrı olsun diye dualar etmiştim.
Hkrtbg buse76 ağrıya razıyım yeter ki sonucum pozitif olsun. Uzaninca geçiyor evet. Ama bazen de uzanırken ani bi sancı girip geciyor
buse76 Hkrtbg inşallah güzel haberi alırsın ben 9. Gün kan verdim 60 çıkmıştı şuan 8 buçuk haftalık olduk darısı sana
serendipity_ bende de olmuştu pozitifim,saçmalama sakın ümitsizliğe kapılma o kadar ilaç kullanıyoruz hepsi onların yan etkisi.tutup tutmadığını herhangi bir hisle bağdaştırma,pozitif düşün dua et.rabbim sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almayı nasib etsin
Hkrtbg serendipity_ ayy Allah razı olsun ne güzel konustunnn ❤️❤️❤️ inşallah benimledir yavrum bırakmamıştır beni
Hkrtbg ebruu1616 teşekkür ederim cevap için ❤️ inşallah bebeğim benimledir kurban olurum onun yaptığı agriya, canım feda olsun Test yapmaya korkuyorum pazartesi günü kan vercem inşallah Bi artimed test yaptım pişman oldum
Hkrtbg yesildeniz_ hakkımızda hayırlısı inşallah. Şuan ne durumdasınız peki kucağınıza almışsınızdir inşallah 🤲
nesivar Hkrtbg benim tutmadıgı zaman hiç sancım falan olmadı beklnen ginde regl oldum. Ama kendilğinden hamile kaldım üç sefer üçünde de feci kasık agrısı adet sancısı bel agrısı vardı. Tutunuyordur ondan öyle
Berisimsek Öyle düşünme bildiğin adet olacakmışsın gibi sancılar çekiyorsun benimde öyleydi her gün adet oldum diyordum ama pozitifti 13 haftalık olduk stres yapmayın lütfen
Hkrtbg Berisimsek Rabbim bana da o sevinci yaşasın İki gündür üzüntüden mahvettim kendimi karnım agridikca ağladım