Dayeolmak Hamileliğin ilk haftaları da regenesis max kullanımı folik asit açısından yeterli midir ek takviyeye gerek var mı birde kan değerlerim çok düşük olduğu için kan ilacı yazdı
katre1 Dayeolmak kaç haftalık gebesinjz acaba ? Ben 20 haftalık oldum hala kanlarima bakilmadi ? İmom kullaniyorum sadece ilk haftalarda kan almışlardı
Deletedmom_8793 Dayeolmak iki gebelikte de öğrendiğim andan sona kadar bu markayı kullandım gayet memnunum
Dayeolmak katre1 daha çok yeni keseye bakılmadı kalp atışına bakılmadı haftaya bakılacak doktor bunları kullanmamı söyledi özel ilaç yani paralı aldım
katre1 Dayeolmak anladım hayırlı olsun bebeğiniz ilk zamanlar ben sadece folik asit kullanmıştım.zaten ilk haftalarda ayrıntılı kan bakıyorlar ona göre doktor vitamin desteği verir bence
Dayeolmak Deletedmom_8793 teşekkür ederim benimde ikinci gebeliğim ama ilkinde doktor folik adit vermişti sın aylara yakın özeldeki doktorum bunu yazmıştı o yüzden merak ettim yeterli deniliyor İniallah sağlıkla alırız kucağımıza ☺️☺️