hatice99x Eurofins de yaptırdım. Panoramada var. Bu iki firma iyi diye biliyorum. Yani ben eleye eleye bu ikisinde karar kılmıştım. Süreç de gayet iyiydi. Evden gelip kan alındı. İletişimleri de iyiydi. Sadece kiloluysanız 11. haftanın sonunu bekleyin derim. Fetal fraksiyon daha yüksek çıkıyor çünkü.