Sengul2256 Kızlar akşamdan beri acayip bir batma hissi var suyumda gelmedi ama bebeğin biri bayağı aşağıda doğum kanalında demişti doktor tehlikeli bir durummu sizce
Gokturkmom_ Sengul2256 Genelde ikizler normalden erken doğuyorlar sürekli bi ağrıysa mutlaka doktrunuza danışın 👼👼 Sağlıkla gelsinler 🍀
hayirlisi06 Sengul2256 mrb maşallah nasıl geldiniz bu günlere dinleniyormusunuz darısı bana 31+3 um hareket edemiyorum korkuyorum erken gelecek diye ama ben hareket etmek zorundayım 3 ve 9 yaşında iki çocuğum var 🙄🙄
ikosunbebisi Sengul2256 dün doktora gittim bende 33+4 teyim batma bende de çoktu ayaklarını dayamış tekme attıkça batıyordu ama senin haftan ileri canım doktoruna sorsan daha doğru olur
Sengul2256 Gokturkmom_ yok şükür sürekli değil akşam başladı ama çocuk hareket ettikçe ara ara batma olyo
Gokturkmom_ Sengul2256 Normal bence canım ikiz gebelik geçirmedim ama son haftalar insan biraz daha ağırlaşıyor her anlamda
Sengul2256 ikosunbebisi pazartesi kontrol var doktorum fakültede çoğalırsa olmazsa giderim çok teşekkür ederim cevap verdiğiniz için ♥️
ikosunbebisi Sengul2256 rica ederim canım bende o günlere gelmeyi iple çekiyorum doğum ne zaman canım ?
Sengul2256 ikosunbebisi doktorum 38 dedi ama herhalde bu hafta alcak buraya kadar geldiğimize şükür çok korkuyordum erken doğcaklar diye