diva01 Yenilen şeylerin doğuma asla katkı sağladığını düşünmüyorum. İlk gebeliğimde neredeyse 1 tüm ananası 7-8 haftalıkken yedim. Hergun 4-5 hurma yiyordum. 39+1de hiç sancı açılma olmadan mecburi sezayene girdim.
Abimin eşi 39dan sonra devamlı yedi, 43e kadar hala gelen giden olmayınca 2 gün suni sancı alıp 2 günün sonunda doğurdu😬
2.ye hamileyim 35+5 yine hamileligin başından beridir 4-5 hurma yiyorum