elifinciii kızıma hamileyken devamlı onu hissetmiyorum diye ağlardım hisden kast ettiğim annelik olaraktı şimdi 19 aylık ve sanki ondam başkasını bu şekilde sevemezmişim gibi..şimdi ikinciye hamileyim ve tek korkum kızıma hissettiğim sevgiyi ona hissedemezsem diye..kızımı aksatırsam,sevilmediğini hissederse diye çok korkuyorum…annelik çok başka bir şey inanın kucağınıza alır almaz onun sevgisi düşüyor zaten hemen..bu sefer tek önceliğiniz evladınız oluyor kendi canınızdan bile vaz geçiyorsunuz..