Selvis Kızlar normal doğum sonunda mutlaka korse kullanın diyorlar. Hangi marka alsam memnun kalırım ?
Selvis Elifbekir yamuna korse çok iyi diyorlar ama 200 lira ve de baştan aşağı kancalı sanki giymesi çok zor geldi bana
Elifbekir Selvis valla melek butik diye bir sayfa var ona benzer korse satıyor aklımda ora var instgramda ilgililer doğumdan sonra ona göre ordan sipariş vermeyi dusunuyom
Selvis https://www.e-bebek.com/owli-dogum-sonrasi-inceltici-korse-p-genowlukrs001-0044/?gclid=CjwKCAiAwojkBRBbEiwAeRcJZJINNx0Qs00XJcROOPzwptNq9BQ5WP30rKruZ4zwJ4tK13yqZcX3-xoCMd8QAvD_BwE bu daha kullanışlı göründü bana da etrafta kullanan hiç yok
Selvis Elifbekir normal doğumsa ertesi gün başlayın diyolar da nasıl kullancaz onu bilmiyorum. Hayatımda ilk kez kullancam
Elifbekir Cansu08 ben konstum geçen daha erken dedi doguma az kala konuşalım ona göre beden belirleyilm dedi bana ilgiliydi ölçülerine gore kilona göre canim
Cansu08 Elifbekir ben doğumda yurt dışında olucam. erken almak istiyodum buyüzden. Konuşurum ben de firmayla o zaman.
Selvis Reina yan ve önünde balen var mı yamunanın ? Arkadaşım latex aldı yan ve ön balenleri rahatsız ediyor dedi
Elifbekir Selvis hemen almiycam benimki belli değil daha bide birsey ile sarıp sipariş verrim aclesi yok bnce
Reina 25agustos evet. 1 ayda 8 cm inceltmişti beni. Şimdi doğum yaptım kıızm 50 günlük. Yine kullancğm