ikincianneolmayolundaa Kizlar 5 yasinda oğluma doktor bunu vermişti şuan midem aşırı yanıyor icsem olur mu yoksa hamilelerin kullandığı başka mi
ezgi3452 ikincianneolmayolundaa gebelikte kullanılıyor canım bana doktorum yazdı. Sabah akşam bir kaşık/ölçek yazıyor
Zelis_ozdrgn ikincianneolmayolundaa evet bende kullanıyorum gebeliğimde günde 4 kaşık içebilirsin dedi doktorum ben gündüz hiç içmiyorum gece 2 kaşık içmek zorunda kalıyorum
1_Pandackk ikincianneolmayolundaa gece yatarken baş ucumdaki tek kurtaricim 😂 bu olmazsa ölürdüm 🔥mide yanmasindan normalde gebelik öncesi de kunlaniyordum gastrit ve Reflüm vardi hala içiyorum gündüz pek mide yanmam olmuyor ama gece dehşet bir şekilde
prensesannesi246 ikincianneolmayolundaa ben direk kafama dikiyorum 😂 kızım da 10 ay boyunca kusmuştu reflüsü vardı onda da kullanmıştık kızıma hamileyken de kutu kutu bitirmiştim😊
ikincianneolmayolundaa senaakck içmem de sıkıntı olmaz dimi oglumundu sizde aynı olandan mi kullaniyorsunuz