ytm Benim 19. Haftamda belli oldu biri 7 mm di diğeri 6 mm. Başta çok korktuk perinotolojiye yönlendirdiler. Üniversite hastanesine bir doçente gittim. Büyüme yanında başka hiçbir şey görülmedi. Bağırsaklarda veya kalpte parlama tarzında. Tek başına olunca pek bi anlam ifade etmiyor dendi. Bide anne karnında yapacak bişey yok. Aldırmak gibi bşr düşünceniz varsa amniyosentez yapabiliriz dediler kesinlik için. Benimde asla öyle bir düşüncem olmadığı için yaptırmadım. Şu an 36 haftlık hamileyim 3 haft öncesine kadar aynı boyuttaydı. Şu an 11 mm olmuş ama doktorum gayet rahat. Bebek büyüdüğü için onlarında büyümesi normal dedi. Herşeyden önce bebeğinin suyu çok iyi dedi. Eğer suyu az olsaydı o zaman tehlikeliymiş. Bebek idrarını yapamadığı için suyu azalırmış. Ama bebeğim idrarını yapıyor. Demek ki biraz tıkanıklık tarzı bişey var idrar yollarında. Onu da doğunca çocuk doktorumuz görür dedi. Hiç olmazsa hemen sünnet ederiz dedik bizde. Yani içiniz rahat olsun. İlk öğrendiğimde bende perişan oldum. Ama biraz araştırınca ve genel olarak kendiliğinden geçti dedikleri için kafaya takmadım daha sonraki dönemde. Bu hamileliğiniz için daha sağlıklı. Şu an 36 haftadayız. Allah’ın izniyle 2 hafta sonra sezeryan olacağım. Hatta oğlum geçen hafta gelmeye çalıştı pek yerinde durmuyor 😊 serumlarla iğnelerle durdurduk. İnşllh bekler biraz daha. İçinizi ferah tutun. Bol bol dua edin.