eed21 ben ilk 6 ay evdeyken hep pamuk kullandım anca dışarı çıktığımızda eğer pamuğu islatacak bir yer bulamadiysam mendil yok pamuğu islatabiliyorsam pamuk kullandım.
Bir ahşap beşik, bir park yatak, bir de minik bir sallanan beşik daha almıştım. Şimdi ahşap besigi büyük bebeğim kullanıyor. Park yatağı odamızda, küçük beşiği de salonda kullanacağım. Ayrıca park yatak bir yerlere kalmaya giderken çok pratik oluyor.
İlk günler için süt kaşığı kullanmalısın, sonra biberona geçebilirsiniz. Hastaneye ise mama goturmenize gerek yok zaten hemşireler istediğinizde hemen veriyorlar size