eed21 ikinci kez anne olmaya hazırlanan ben neler aldım anlatayım. Islak mendil aldım ama sadece 3 paket, kızımda kaynamış su ve pamuk kullandım. Önceleri ıslak mendil kullansam da teni hassastı kızarttı. Bezden kesene kadar kullandım kesinlikle tavsiye ederim. Mama aldım koydum çantama çünkü sezaryen doğum yapıcam ilkinde almamıştım gecenin 3 ünde ağlaması ve hemşirenin bu çocuk aç demesiyle gerçek dünyaya merhaba dedim. Sag olsun bebek hemşiresi servisteki annelerden mama buldu kantinden biberon aldık filan o derece yanımda bir şey yoktu. Emziriyodum ve sütüm var zannediyorum ertesi gün doktor verebilirsin dedi zaten. Sütüm gelinde biraktim. Biberon da aldım tabiki ilk hedefim emzirmek ama yaşadım gördüğüm için aldım bu sefer. Park yatak aldım ben anne yani beşikten düştü kızım. Evet her yere taşınıyor rahat ama 1yasindsn sonra kullanamadık küçük geldi. Bi de düştüğü için bu sefer park yatak alıcam dedim ve aldım.