Muazzez5050 Kızlar gebeliğin ilk zamanları bu akıntısı çok olanlar düşük yapıyor anlamına gelirmiş doğru mu duydunuz mu hiç 😁😁😁
buse76 Muazzez5050 😂😂hayır hiç duymadım saçma hamilelikte akıntı iki katına çıkıyo hatta normal bişey gayette
Leontiine Muazzez5050 kız ne alaka 😁 oluk oluk akıntım vardı 35 haftalık oldum hala var (enfeksiyon yok) Allah’a şükür her şeyde yolunda nereden buluyorlar bunları ya Akıntı zaten gebelik belirtisi doktorum demişti
vahsikelebekk Muazzez5050 iki gebliğimin başında da deli gibi beyaz akıntım oldu 😂 şu an 36. Haftaya giricez yine arttı bu ara hatta bence bundan sonra düşük olmaz olsa olsa doğum olur 😂😂
nergiss123 Muazzez5050 Alakası yok😅😅 Benim ilk hamileligimde oyleydi dogurdum simdi de oyle saglikliyiz gayet
Sedefff44 Benim gebeliğimin başından beri başladı bu akıntı ve çok şükür böyle bir durum yaşamadım hayatımda da duymadım -,-
bsraersnn Sedefff44 nasıl akinti bu benim yumurtlama günü 2 gün sefffaf akintim oldu sonra 2 3 gün daha beyaz akıntı oldu