ecemciik Procsin ürünleri var bende, ne zaman aldım hatırlamıyorum bile 😅 Ama kullanmaya korkuyorum, bilemedim başlasam mı yeniden acabaaaa
duygumfoca kartanesi___ ne için iyi geliyormu dedin anlamadım ☺️ günlük rutinim bunlar benim cildimde bir sıkıntı vs olduğu için kullandığım ürünler değil
duygumfoca kartanesi___ içeriği güzel tertemiz yapıyor cildi arındırıyor cildim kuru olduğu için de sonrasında mutlaka nemlendirici sürüyorum
esmabrn kartanesi___ içerisinde asit yoksa zararı olmaz retinol gibi mesela… Ben vücuduma da losyonumu sürüyorum haliyle gebelikte daha çok kuruyor