Deletedmom_297 Geçmiş olsun. Doktor zaten cihazım kaliteli değil demiş, amniyosentez yaptırmış biri olarak söylüyorum, ben öncelikle başka doktora görünüp ikinci bir görüş alırdım. Sonrasında eğer hayati risk oluşturduğu söylenirse ve sonlandırma gibi seçenek sunulursa, siz de bu seçeneği değerlendirmek isterseniz yaptırın. Ne geliyorsa allahtan, sonlandırmam derseniz yaptırmayın derim. Sonuçları beklemek çok yıpratıcı.