esiladuhan yok cnm normalde yapılmıyor diye biliom rahatsızdim acile gittim gebelik yada emzirme var mı diye sordu şüpheleniom dedim çünkü istiyoruz eşimle kan aldı ama işte şansa yağmur çok yağınca eve geçtim ve Halen yağış devam ediyor diye gidemedim