Kızım 15 aylık Bugün sabah kızımın ateşi var gibiydi 37.6 çıktı sonra düştü kendi kendine ve tekrar çıktı 38.8 oldu gene hafif düştü tekrardan çıktı 38.8 oldu bende calpol verdim
Onun haricinde burun akıntısı öksürük halsizlik yok ateşi varken bile sürekli koşuyordu oyun oynuyordu ateş düşünce de baya aşırı koşup gülerek oyun falan oynadı. Şuan uyuttum en son 4 saat önce calpol verdim. Eli ayakları aşırı sıcak şuan ateşi yok alnı normal gibi. Kızlar diş ateşi olabilir mi?
1 haftadır sürekli her şeyi ağzına götüruyordu özellikle tahta oyuncakları kemiriyordu resmen. Bebek arabasinin tutamaz yerini bile kemirdi yedi. Şuan toplam 12 dişi var. 4 diş daha çıkacak herhalde bu diş ateşi midir sizce?