Kızlar özellikle bugün evin içinde yürüdükçe karnım sertleşiyor uzaninca yumuşuyor. Sırt üstü yattigimda karnıma dokundugumda (göbek deliği bölgesi) ekstra sert gibi hissediyorum. Yani bir sertlik, gerginlik durumu var. Normal midir bu haftalarda yoksa problem mi var? 5-6 gün önce detaylı ultrasonum vardı herhangi bir problem yoktu ultrasonda. Bu arada bugün kendimi yoracak bir şey yapmadım evdeydim. Biraz tedirginim 🥹