Mucizemmmmm_ Ben çarşaba günü hamile olduğumu öğrendim onun akşamı hafif kanamam geldi sabah uyanınca baya gelmişti iki gün sürdü bu gün kanamam yok denecek kadar az sizce düşük yapmış olabilirmiyim gebeliğim çok yeni 10 günlük falan yani
Eda42_ Mucizemmmmm_ Hani en doğrusunu doktora gidip öğrenmek doğrudur burada ki kimse evet kesin yada hayır diyemez o yüzden kendiniz bilirsiniz ama en iyisi doktora gidin bir an önce böyle bir durum varsa
Yasoss Mucizemmmmm_ sakin sakin nasıl yazıyorsunuz hasteneye gitsenize Allah korusun belki düşük yaptınız
Ada25052025 Mucizemmmmm_ kan ile takip etmelisiniz, ultrasonda görünmeyecek kadar küçük oldugu için. Beta artıyorsa doktorunuz progestan baslayabilir
Mucizemmmmm_ Eda42_ doğru söylüyorsunuz ama belki daha önce öyle bir durum yaşayan falan oldu die sorim dedi pazartesiye kadar nasl beklicem bilmiyorum
Mucizemmmmm_ Ada25052025 ayn gitiğimde ultrasonda görünmez dedi zati iki gün sonra kan ver dedi sıfırsa düşmüştür dedi
Eda42_ Mucizemmmmm_ doktor ne değişik tekrar neden kan almadılar o zaman beta düştü mü diye bence başka hastaneye gidin kimyasal bile olsa öğrenmiş olursunuz
Zeynep6149 Mucizemmmmm_ ulturasyonla bakmadılar mı sana bana bakmışlardı rahim kalınlaşması yok demişlerdi
busonryavrusu Mucizemmmmm_ Progestan verseydi bari o 2 gün bekle diyorsa eğer düşmediyse de önlem almamış Allah büyük inşlllah herşey yolundadır 🩷
Mucizemmmmm_ busonryavrusu amin inşallah hiçbirşey vermedi valla dedi belki düştü ihtimalle konuştu adam
Mucizemmmmm_ mardine474 kan tahlili yaptm kan verdiğim gün test yaptm birşey çıktmadı çok yenidir die düşündm
Ada25052025 Mucizemmmmm_ canım en son çarsamba verdiysen beklemene gerek yok ki bugun de verebilirdin yarın ver bence carsamba olan degerin artmıs mı oradan da anlayabilirsin
Ada25052025 Mucizemmmmm_ çarşamba cuma pazar şeklinde verebilirdin beta 2 günde 1 bakılır değer artmıs mı diye
Ada25052025 Mucizemmmmm_ daha önce bende 3 kez kimyasal gebelik yasıdım umarım bebis seninledir değilse de olumlu düşünmeye çalıs en azından hamile kalabiliyorsun bi sorun yok ya da sağlıksız bebek olunca da vücut atıyor🙏🏻 böyle düşün bi problem yok en azından ama 2. Kez tekrarlarsa genetiğe bakılıyor. Ben 3 kez oldum arastırıldı hiçbir sey de çıkmadı. Suan 4. Kez hamileyim çok şükür şuan için bi sıkıntı yok