Kızlar bu ay ilk defa Klomen kullandım eşimin de benim de tüm değerlerimiz normal bir buçuk yıldır korunmasız ilişki oluyordu 6 ay önce bir düşüğüm oldu sonrasın da daha hamile kalamadım bu ay da Klomen başladım adetimin 11. Günü ilaç bittikten bir kaç gün sonra doktora gittim normal ultrason ile baktı doktor ilaç işe yaramış yumurtaların güzel dedi iğneye gerek duymadı kendiliğinden çatlıyacağını söyledi kaç tane folikül olduğu hakkında hiç bilgi vermedi çatlama günü içinde takip yapmadı bundan sonra gün aşırı ilişki olsun eğer gebelik oluşmazsa zaten adet tarihinde olursun o zaman gelirsin dedi bu ultrason fotoğrafını verdi bu sadece bir yumurtalığın mı yoksa tek birinin mi foliküller görünüyor mu anlayan birisi varsa yardımcı olabilirmisiniz ? 