Kızlar merhaba bir konuda fikrinizi merak ediyorum
Ben şehir hastanesinde doğum yapıcam oda süslemeye izin var mı bilmiyorum ama ben bu işi evde yapmak istiyorum. Bu şekilde yapanınız var mı ? Evimiz büyük değil şimdilik kızıma ait oda olmayacak ailemiz ve bir kaç arkadaşımız gelir ilk gün. Evin hangi bölümüne nasıl yapsam karar veremedim. Deneyim ve fikirlerinize ihtiyacım var. Hediyelik kolonya ve magnet yaptırdım çikolata alıcam biraz süs malzemesi falan