eemine_ ben de duphaston kullanıyorum 11+5 deyiz 9. Haftaya kadar çok kasik ağrım vardı her an adet olucam sanıyordum korkuyordum. 10. Haftadan sonra hafif karnım büyüdü kasik ağrıları geçti. Ama bazen yataktan kalkarken aciyor aniden ve karnından destek alarak kalkma ben bunlara dikkat ediyorum. Bir de bol bol su içmek tuvaleti tutmamak bunlar ise yarıyor.