fehuvenus adet ekim ayında gecikmeli gelmişti 1 hafta bu ay 30 çekiyor 30 gün oğlum için hep hastanede geçirdik bu ayın ilk 2 haftasını o haftalar adet günüymüş ama ben oğlumla ilgilenirken unutmuşum adet gününu oğlum ciğerlerine fıstık kaçırdı operesyonla 11 Kasım da operasyonla alındı 10 ile 14 Kasım hastanedeydik sonra 13 Kasım cumartesi günü sabahtan akşama kadar mide bulantısı baş dönmesi vs vardi benim hiç aklıma gelmedi gebelik adet olmadigimi bile anlamadım sonra eşim o akşam gebesin dedi bende yok ne hevesi üşütmüşümdür dedim annem felan neyse tam adet günümmus yani 15 Kasım pazartesi günü yaptım evde negatif mi pozitif mi anlamdım gölge gibi çizgi vardı Perşembe günü tekrarladım silik göründü cumaya kan verdim 142 idi