ezgiiii999 merhabalar çok memnunum hatta ötesinde diyebilirim ben 7. ayda Kemal beye geçtim hatta baştan medikal parka gidiyordum kemal beyden randevu zor alınıyor bende ilk zaman beklemek istememistim sonra pişman oldum ve Kemal Bey'in randevusunu bekledim.spinal e ek ücret almıyorlar 2.250 TL yanlış hatirlamiyorsam.epidural e ek ücret ödüyorsunuz.ama bu fiyat içinde fotoraf,oda süslemesi, kuaför hizmeti de dahil.