momyflow bende çok olumsuz yorumlar alıyordum bu süreçte , benim 9 ay sürdü diyenler bile oldu ama inanın öyle değil , sürece odaklanıp hamile olduğunuzu ve bunun gerçekten vücut alışınca geçecek birşey olduğunu düşünürseniz inanın bana geçecektir. İlla vardır çok uzun ve zor geçirenlerde Allah yardımcıları olsun annelik zor 😞 Ama ben çok nadir olduğunu düşünüyorum artık. Kendime hep söylediğim şey şuydu ; bu senin hamilelik serüvenin ve asla böyle devam etmeyecek bu süreç bitecek eskisi gibi sağlıklı hissedeceksin .. Ve her gün düzenli Meryem süresi dinledim ben , faydası olduğunu düşünüyorum kesinlikle , rahatlatıyordu beni oldukça. Naçizane fikrim etrafınız da ki olumsuz düşüncelere ve söylemlere kapatın kendinizi 🩷 Bu sizin yolunuz çünkü 🥹🐣