En sağlıklısı adet gecikmesinden sonra yapmak diye düşünüyorum çünkü gecikme bile olmadan acele edip yaptığınızda çok umutlanıp çok stresli günler geçiriyorsunuz çünkü önemli olan Beta değerinin her 2 güne artması . Gebelik belirtisinde en önemli belirti adet gecikmesidir . Ben kendim 5. Gün yaptım ve bu şekilde koyu çıktı hemen gidip test verdim 280 idi . Sonra şüpheli dediler yükselecek mi 2 gün sonra yine kan vermelisin dediler benim 280 ken bile onları yaşadım 5 gün gecikmesine rağmen bile böyle stres yaşamamak için 7 gün gecikme stressiz olur dedi doktor yani demem o ki şükür 2. Kan testimde 3 e katladı 800 oldu şuan 7. Haftadayım tecrübemi iletmek istedim lütfen adetiniz gecikmeden test yapmayın çünkü gece yatamıyorsunuz o beklemek acaba yükselir mi demek çok zor bir dönem ben pozitif çıkıp gecikmede olduğum halde yaşadım .Rabbim herkese hayırlı zamanda hayırlı şekilde nasip etsin inşallah 🙏