melekyldz0 daha dur 5 günün var acele etme strese girme sakın tuttu mu tutmadı mı diye bak ben 6. Gün elimde son bir test vardı önceki aylardan kalmıştı tesadüf sabah yaptım Silik çıktı ama fazla umursamadım çünkü transfer zamanı burayı silmiştim tüp bebeğe başladığım gün burayı sildim neyse sonra 5 gün embriyosuydu doktor 10. Gün kan ver dedi 9. Gün kan verdim 60 çıktı test yaptım net iki çizgi tabi asıl stres bundan sonra başladı iki gün sonra vereceğim kanda oda çok şükür arttı şuan 8+3 üz darısı sana ama dediğim gibi lütfen strese girme tuttu mu tutmadı mi diye düşünme bol dua et sadece zaten günü gelince öğreniyorsun bir şekilde beklemek çok zor ama sonunu düşün o güzel mutluluğu düşün umarım bebeişin seninle olur sımsıkı tutunur sana annesi🫶🏻🌸😍bu arada tek embriyo mu çift embriyo mu koydurdun