Kizlar merhaba
30 ekimde dogum yaptim her ay yatirilan dogum yardimi basvurusu onaylandi babkaya gttim bakanlik hesap acacakmis diyor acilmanis daha ailem uygulamasini indirdim cocuklari ekledim odeme listesine tikliyorum yakinlik bilgisi bos diyor basina gelen varmi nasil yapabilirim bunu ne zaman hesap aciyot bakanlik bilgi vereblrmsnz