Kızlar merhaba oğlum doğalı 35 gün oldu bu dediğim durum ikidir oluyor artık korkmaya başladım randevu aldım zaten doktora götürücem
Yaklaşık 10 gün önce ilk sefer oldu üstünü değiştirirken ağladı sonra birden şaşı bakmaya başladı kasılmaya başladı kafasını yeriye atıyor bacaklarınıda öyle ve ağzını kapatıyor sert bir şekilde hiç açmıyor yaklaşık 2 dk kadar öyle duruyor sonra sakinleşip uyuyor dünde aynı şekilde oldu artık korkmaya başladım internetten bakıyorum nöbet diyor inşAllah öyle değildir bu güne kadar doktor kontrollerinde bişey çıkmadı var mı böyle bir durumu yaşayan bana bir akıl verip sakinleştirin nolur çok korkuyorum artık 🥺🥺