prensannesi__58 benim bir düşüğüm olduğu için vermişti doktor şimdiki hamileliğimde bende çok araştırdım yüksek doz olduğu için otizime sebep oluyor filan diye duymuştum hep bir kuşku olduğu için içimde çok da düzenli kullanmadım birde çok rahatsız ediyordu midemi kullanmayı bıraktım ya aslında folikasit hakkında insanlar ikiye ayrılıyor normal dozda bile ben ilk gebeliğimde çok düzenli kullanmıştım folik asidiimi hiç aksatmadım 14. Haftada bebegimi kaybettim beyin gelişimi olmadığı için ben o kadar da dikkat ettim aslında sonra da doktor bir gebelik kaybım olduğu için önlem amaçlı o ilacı kullanmam gerektiğini söyledi ben de çok düzenli kullanmadım açıkçası