Esrasrgn yavrum bizimki tamamen rabbimin bize hediyesi oldu anlatsam inanmazsın troid hastasıyım tsh 8 lerde geziyor ben kist ve yumurtalık dönmesi ameliyatı oldum üstüne 1.5 yıl tedavi gördüm bunları yaşadığımda 17 yaşındaydım doktorlar sen hamile kalamazsın diyordu yeni evliyiz çok da düşüncesine gitmemiştim zaten borcumuz var siye çocuk düşüncemizde yokru üstüne doğum kontrol hapı kullanıyordum ilacım bitti o gün ilişki oldu koeuma sağlıuordır dedik ertesi gün ilacı almaya devam ettim arkadaşım farketmese ben asla hamile olduğumu anlamazdım heralde 😂 ki döngülerim ilaç kullandığım için düzgündü sorun yokru yani