Iremorhan123 Bugün yumurtlamadan sonra 9. Gün midem aşırı yanıyor bulanıyor normalde asla olmaz bu şüpheye düşürdü Duratest erken gebelik testi verdi eczane sizce var mı ? Bu testle öğrenen var mı ?
asenazeynep Iremorhan123 ben duratest ile öğrendim canım ama reglime bir gün vardı atayım istersen resmini
buse76 Iremorhan123 bu test beni yanıltmıştı aylar önce iki test yapmıştım ikisi de bariz pozitifdi kan negatif çıkmıştı en iyisi Awox yada predictor
Iremorhan123 nlbs haklısın ama çok yanlış çıkardı yazan olmuş öğrenen oldu mu merak ettim adetime de var 4-5 Aralık
ebrutprkk Iremorhan123 bence henüz erken. İki gün sonra testi tekrarlayın derim. Ama yine de siz bilirsiniz🌸
Aysegl12 Iremorhan123 aaaa bende öyle oldum şimdi 5 gün var test yaptım böyle çıktı freely marka resim attım bende acaba yalancı pozitif diye mi 2-3 dakika içinde çıktı
Iremorhan123 ebrutprkk bende erken olduğu için şüphe ettim ama midem çok kötü hiç böyle olmam. Pazartesi Awox yada predictor alıp yapacağım.
Iremorhan123 asenazeynep ay atarsanız çok sevinirim bazıları rengi pembe olursa doğrudur griyse yalancıdır yazmışlar önceki postlara
asenazeynep Iremorhan123 https://hizliresim.com/lweuku1 canım açılıyor mu bilmiyorum buradan nasıl atılır bilmediğimden
asenazeynep Iremorhan123 Hayırlısı olsun canım, Rabbim gönlüne göre versin. Kan verdiğin zaman haberdar et mutlaka🙏🏻🌸
Iremorhan123 asenazeynep tekrar farklı markalarla test aldım onlar negatif verdi duratestte negatifti