Kızlar normalde adetim hep düzenlidir. Geçen ay 4 gün gecikmişti çok önemsemedim. Bu ay adetim 15 gün gecikti. Testler negatif. Civanperçemi maydanoz suyu içtim tık yok. 2 gündür göğüslerim şişmişti şimdi o da indi. Doktora gittim tarlusal verdi 4. Gündür içiyorum. Hala bir şey yok. Adet olacağım gün enfeksiyon kapmıştım ve serum iğne antibiyotik kullandım o mu etkiledi acaba? Doktor muayne etti bir şey demedi adet olunca kan testi yapalım dedi sadece. Böyle olup sonraki aylar adeti düzene giren var mı? Çocuk istiyorum. Problem çıkmasından korkuyorum