Mihrasina_ Kızlar gece uyutmuyor normal mi bugün sabaha karşı resmen içerde disko veriyordu 2 saat boyunca durmadı sanırsam zıplıyor uyumak mümkün değil ilerleyen haftalarda daha fena diyorlar 😱
happybusey Mihrasina_ valla seninki kadar değil hareketleri ama bende 22 haftadayım özellikle dinlenme moduna gectigim zaman durmuyor ve evet bende ilerleyen haftalarda daha çok articagini duydum😂🌸
gulbennblt Şuan 20+0 buna rağmen gece bende çok uyanıyorum haraketlerine ve şuan bunu yazarken bile içeride bir işler peşinde sanırım normal ve evet ilerleyen haftalar daha çok olacakmış 🥹😂
Mihrasina_ gulbennblt mesela 2 hafta öncede oynuyordu baya ama bu kadar değildi sanırsam şimdi bi aşırı hissediyorum aslında harika bir his ama uzun sürünce korkmuyorda değilim
gulbennblt Mihrasina_ bende öyle oluyorum acaba rahatsız mı oldu yanlış mı yattım birşey mi oldu diye
GencbirAnne_1 Mihrasina_ Bendede öyle gece olunca daha çok hareketli oluyolar herhalde. ve birde bebek hareket ettiği sürece asla korkma bende çok hareket ediyor diye doktora demiştim. Doktor bana hareket etmeyenden korkun hareket edenden değil demişti😂
Mihrasina_ GencbirAnne_1 evet aslında bencede öyle en güzeli hareket etmesi uyuyabilsem sorun yok da 😂
Es07 Hareket etmesi çok güzel bir şey Tetanoz aşısından sonra iki gün hareket etmedi ağlayarak koşa koşa doktora gittim Tekmesini hissetmek bile çok güzel bir duygu
Mihrasina_ happybusey her zaman böyle değildi son 2 gündür arttı bazende çok sakin olabiliyor insanı korkutuyor valla