umransag Öyle tabi ama canımın içi bu kadar telaş yapmak için çok erken beklemenin duygusunu ben çok iyi anlarım ama şuan hormonlardan dolayı bir buçuk iki sene bile bekletenler var tedavi için dur bakalım daha yolun başındasın. Böyle yaparsan olacağı varsa da olmaz stresten. İnşallah kısa zamanda ikimize de Rabbim sağlıkla kolaylıkla bebişler nasip eder. 🫶🏻 🥹