Ben kalp atışı ve bebeği bu hafta görecektim arayınca korkulacak bir şey yok biz zaten önceden progestan başlamıştık dedi yine artar ağrın ve kramp olursa gel dedi umarım bir şey yoktur bir an korktum 3-4 kez daha kontrol ettim bir daha gelmedi benimde ilk gebeliğim o yüzden korkuyorum bende ama aradım gelmeme gerek olmadığını söyledi şimdilik