gebelikte tüp alındıgı zaman nezaman regl olunurki
masal1612 2 ay sonra olmuştum ben
masal1612 hatırlamıyorum ki ama 35. Gün Diye aklımda kalmıştı
3boysmom adetin 2 3 günü gel dedi doktor hidroskobi yapcaklar ama hala olmadım adet
orkidemm_ sonra nezaman hamile kaldınız
masal1612 1 adet sonradan kalmıştım canım ikizlere ama boş gebelik olmuştu
orkidemm_ o nasıl oluyo süreci falan gecmıs olsun
masal1612 o da bebek oluşmuyor kese oluşuyor bebek yok
Dış gebelik belirtiniz neydi acaba ? Hissetiniz mi yanı kasık bölgenizde falan