G12s_18 ben ikinci trimesterde apse olmustu çektirirsen iyi olur dediler ama evrak istiyoruz dediler antibiyotik içtim apse olduğum için doktoruma danışarak içtim istiyosan çektirebilirsin demişti ama 3. Trimesterde izin verir mi bilmiyorum en doğru kararı doktorunuz verir ama lokal anestezi sıkıntı yaratmıyor diye biliyorum