Batudnzbade canım korkma bende daha geçen gün hastaneden geldim nts bağladılar bebeğin kalbi yavaş atıyor dendi ultrasona bakıldı bebek uyuduğu için yavaş atıyor dedi gelişimi suyu hep iyi dedi çok şükür bi sorun çıkmadı bide tok karınla olman lazım yine de geçmiş olsun