belkis92 Herkese merhaba. 17 Kasım’da hamilelik öğrendim.17 Kasim 125 19 Kasım 285 25 kasim 791 28 Kasım 1007 Beta Hcg. Doktor 25 Kasım’da kese görünüyor ama tam net değil dedi. Sizde çok mu kötü değerlerim korktum biraz
asy739_ belkis92 Üzülme kişiden kişiye değişiyor beta Meryem süresi oku dinle her kadında aynı olmuyo beta yükselmesi
belkis92 Deletedmom_8793 inşallah öyledir olumsuz bir belirtim yok erken hamilelik belirtilerinin hepsi var ama yavaş yükseldiği için geriliyorum malesef
belkis92 AslanEge son regl tarihine göre 6 haftalık görünüyor ama doktor kontrolde daha küçük duruyor dedi
AslanEge asy739_ beta kişiden kişiye değişen birşey değil Allah aşkına cahil cahil konuşmayın artık ya. Bilmiyorsanız susun
belkis92 AslanEge aslında dinlediğim bazı doktorlar da beta düşük seyredip sağlıklı ilerleyebilir diyor. Birkaç farklı sebebi olabilir diyor ama gitmeden öğrenemeyeceğim heraldi
AslanEge belkis92 kese göründüğü için senin en azından dış gebelik olma şansı yok tabiki sağlıklı ilerleme ihtimali de var ve inşallah öyle olur ama ne olursa olsun önce hayırlısı neyse o olsun
hurremintorunu Doktora gittiniz mi yine benim de yavaş yükseliyor kese var ama bebek yok aynı gibiyiz