Nasılsın ? Gerçi bu çok gereksiz bir soru oldu nasıl olduğunu çok iyi tahmin edebiliyorum hemen hemen aynı şeyleri yaşamış bir anne olarak. Sorumu şöyle yenileyim ne yaptın ne durumdasın sürecin nasıl geçti 🙁 umarım ruhsal olarak zor olduğu kadar fiziksel olarak zor olmamıştır senin için