bkuzu00 Bu doğru mu sizce kızlar bir yerde yazmışlar denk geldim kese sağdaysa erkek soldaysa kız olabilir diye?
misafir4578 bkuzu00 Zlfiyee Değil değil ben doğuştan yarım rahimliyim sağ tupum ve rahmimin sağ tarafı yok sadece sol tüp ve sol tarafı var 2 gebelik ikiside erkek 😅
Eda42_ bkuzu00 Bence bu sağ yada sol taraf yumurtlama ile ilgili herhalde öyle duydum çünkü ama hangi taraf kız erkek onu unuttum 😅 şöyle sağ taraftan yumurtlama olduysa o taraf kız ise öyle kız olur belki de
kubraer bkuzu00 kızım sağ tarafimdaydi. Oğlum sol tarafımda. Sonra o da sağa yerleşti. İnanmayın hurafe.
miros3200 bkuzu00 hicbir doktorun bebek sagdaa veyaa soldaa dedigini gormedimm neye goree sag soll vee hangi taraftaa olursaa olsunn ne oldugu bencee bunaa goree yorumlanamazz