merakvetas bugün fetal belli oldu insallah oğlum oluyor 🥲 kız bekliyordu herkes benden çok şaşırdık 😅
mlkunal merakvetas ayy aynı bende 2. Bebeğim kız bekliyorduk tüm belirtiler o yönde idi dün öğrendikki erkek🥹😄 hayırlısı artık
merakvetas Gamzeee__ teşekkür ederim🫶🏻 10. haftadan itibaren yapılıyor, bizim doktorumuz dna iyice bütünleşsin diye 12.haftaya kadar beklemeyi tercih etti
Gamzeee__ merakvetas teşekkür ediyorum özel yada devlet de mi yapılıyor süreç nasıl bilgi verebilir misin
merakvetas Gamzeee__ ben doktorumun kendi özel kliniğinde verdim kanı, yapan firmalar evden bile gelip alıyor kan
ozgeoner Benimde 2.oğlum geliyor çok kız beklemiştim çok şaşırdım duyunca hiç kız annesi olamıcam diye de üzülmüştüm ama atlattım 😀 şimdi bekliyorum yavrumu ama bu yıl o kadar çok oğlan var ki neyin nesi anlamadım
merakvetas ozgeoner yaaaaa🥲🥲❤️❤️ bende şimdiden ikinci kız olur belki diye düşünüyorum 🤣🤣🤣 kıyamam 🥲🥲 canları sağ olsun ne yapalım iyi olsunlar da tütülü etek hayalleri maalesef kaldı 🤣🫶🏻