Busradoga Arkadaslar 1 aylık bebeğin var sabah 9 dan buyana 7 kere kaka yaptı ama kaka kıvamı normal ama bu durum normal mi acaba bebeği çok fazla kaka yapan var mı ????
3kedili2bebekli Busradoga hepsi dolu değilse gazıyla da parça parça yapiyordur endişe etmeyin çok normal doktor bana günde 5-7 kez kaka yapmaları lazım 10 bile olabilir demişti o zamanlar