Kızlar merhaba, ben 6+3 hamileyim ama göğüs hassasiyetim yok denecek kadar geçti, başka da belirtim yok. Tüp bebek 3,5 yıl sonra gelen Allah’ın mucizesi tecrübeli anneler bu durum normal mi ben zaten sürekli göğüslerimi yokluyordum. Olmayınca üzüldüm.