aleynnna 6 haftalık gebeyim idrar yolu enfeksiyonu çıktığından dolayı sulcid adında antibiyotik kullanıyorum ve bugün ishal olduğumu gördüm bu durumu yaşayan var mı nasıl baş ettiniz bu durumla
eed21 Bende de idrar yolu enfeksiyonu vardı toz kullandım sonra ishalim başladı ondan diyenler de var üşütmüştüm ondan da olabilir. Doktora gittim serum yaptı sıvı kaybı için bugün daha iyiyim patates vs şeker yoksa iyi geliyor
dimpleuser 29 haftalığım ve ishalim midemde batmalar. Var öyle batıyor ki bıçak saplanıyor nasıl geçer bilmiyorum ama son 5 saattir çekiyorum bu agrıyı